måndag 7 september 2009

Äntligen hemma. Här sitter jag med trötta ben och döda fötter, praktiken är en aning jobbig, det enda som är bra är väl den trevliga personalen. Fick,larma,galja,"möblera om" och städa, dom sista timmarna är värst, då det börja göra ont i benen och fötterna,och när man längtar efter att bara få sätta sig ner haha usch. Att jobba i klädaffär i all framtid skulle jag verkligen inte vilja göra, det känns så instängt på något vis, skulle nog tänka mig att jobba med det max i två år. jag är en sån som tycker om att åka iväg till olika ställen, och få göra nya saker hela tiden , byta arbetsmiljö då och då. Men! nog om det, Jag måste bara säga att jag är proppmätt och att mat har aldrig i hela mitt liv smakat så gott som det gjorde idag för en timme sen, fyyy f*n, det satt fint! haha. Ni får ha en fortsatt trevlig kväll. Puss.





närbild. jag today.


Omg..

0 kommentarer: