söndag 23 augusti 2009

Heej.
Jag mår mycket bätte idag. Har bara legat i min säng och druckit massvis med vatten, det är typ det ända jag har levt på idag, åt frukt lite senare också, proppa i mig några ipreen, så nu är iaf febern över! men.. jag tror den kommer komma tillbaka mot natten :( . Fast.. jag överlever. Imorgon börjar skolan, det känns faktiskt rätt bra. Såg inte alls fram emot det från början, men nu när jag tänker efter så kommer det bli ganska kul. Allt har gått så läskigt fort..imorgon börjar jag alltså andra året i gymnasiet, och jag ska verkligen ta skolan i första hand oavsett vad. Och jag vet att det kommer gå hur bra som helst, så jag oroar faktiskt inte mig så mycket. Önska mig lycka till hehe. Ska dricka en kopp te, och samla krafter till morgondagen. puss!

1 kommentarer:

linda sa...

tack detsamma! :D