lördag 22 augusti 2009

hej.



Vart ska jag börja?, underbart i sthlm! och rolig resa hem i en partybuss med broshan och partysugna människor, fick nämnligen åka med dem eftersom dom skulle till västerås...fast dom skulle ju till Pluto medans jag skulle hemmåt!,yep life sucks sometimes when u are seventeen! haha,Skrev ett inlägg med broshans Iphone ..men det blev knas,så rubriken kom bara med som ni ser,tänkte skriva lite om stämningen och sådär,menmen, nog om det! nu kommer vi till det konstiga. Jag har kännt att jag har varit lite uppsvullen i halsen, i tre dagar, men jag sket i det, lät det bara vara. Sen när jag kom hem lät jag helt konstig,min röst blev typ tjock,plus att det började svullna upp under min hals, alltså utanpå, fick svårt och andas, blev lite rädd faktiskt,pappa och jag ringde en läkare och dem sa att vi skulle komma dit redan nu ikväll på direkten, så ja..vi åkte dit jag va så rädd! dom undersökte min hals o så, det är nog något tillfälligt hoppas jag, vi skulle iallafall avvakta.. Så ja..nu är jag hemma! mår väl sådär , halsen dödar och har feber dessutom. :( hoppas ni mår bra iaf!



någon e på partyhumör! ;)
kambiz världens bästa bror, (du med amin!)

0 kommentarer: