fredag 11 september 2009

02:37

Godkväll..eller godmorgon haha. Kom precis hem, är helt slut! Efter praktiken fikade jag en snabbis med sandra, efter det åkte jag vidare till bjurhovda där middagen var. Hur mysigt som helst var det, det behövdes verkligen efter en jobbig vecka, kände att jag kunde andas igen. Efter det Gick vi vidare till Breidy, party där! Helt okej faktiskt, det var såå länge sen jag festade känns det som, så det var på tiden haha, nej men f*n kände att jag förtjänade det den här gången , så det känndes bra. Det var några stockholmare där hur sköna som helst, en av dom hade lika mycket energi som en duracell kanin, dansade hela tiden! han stod aldrig still HAHA, härligt, önska att människorna i västerås var lika avslappnade som dom, men tyvärr, så äre är man lever i the dead city, vad ska man göra liksom?, flytta kanske? JAJAMEN. ska inte bo här iallafall efter plugget det kan jag garantera. Nog om det, måste krypa ner i sängen, ska kanske förbi uppsala imorgon. Vi hörs. nattinatti


Dance!



Han som dansade 24/7 och jag.
´


En suddig snygging!



bebiiis

0 kommentarer: