lördag 12 september 2009

Back from Uppsala.

Min mobil ringde typ halv tio på morgonen, det va mamma. "Vi ska till Uppsala snart gör dig klar vi kommer klockan elva!" Haha stressen tog över kan jag ju säga, jag måste ha några timmar på mig på morgonen, tycker om o ta det lugnt sitta ner och bara göra ingenting tills jag har vaknat helt hehe. Så ja, jag käkade frukost på tio minuter och fixade mig lite snabbt. När vi kom fram till Uppsala så var det fullt med människor överallt, det var nämnligen kulturnatten eller nått sånt, Kul var det iallafall, allt var så levande där på något vis. Vi fikade på ett jätte fint ställe, typ vid någon trädgård eller något, och senare mot eftermiddagen käkade vi på troja. Man brukar ju oftast ta fika efter maten, men haha tvärtom blev det den här gången. Shoppade lite också, mamma bjöd på det . En midjekjol med guld dragkedja på framsidan och en t-shirt med tryck från Mtwtffs weekday. Nöjd!, mer shopping kommer ske snart kan jag ju säga, älskar höstkläder. Ska fixa te nu och ta det lugnt, ha en trevlig kväll, puss!






leker lite flashig här :]

0 kommentarer: