tisdag 15 september 2009

skolfoto imorgon. Svartklädda?

hellu!



Back 2 school. Skönt faktiskt, Har väl inte gjort sådär jätte mycket idag, skolan sen stan och sedan hem och plugga, Så ser mina dagar ut just nu. Imorgon är det väl lite annolunda, min första lektion kommer förmodligen vara inställd, då börjar jag 10.40, och sen har jag några lektioner efter det har jag skolfoto, Ja, min klass vill vara svartklädda, de vill ha det som ett tema .. (?!) hej du har kommit till begravningsbyrån! , hallå? vi är mode&design, det är meningen att vi ska vara olika med en personlig stil, men nej! här ska vi sitta och vara svart klädda. inte jag, jag är en rebell ;) ska väl ha nått svart eftersom det är basfärgen i min garderob, men kommer bryta med en färg helt klart! , jaja.. jag ska ta och duscha, platta håret och allt detdär. Ni får ha det såbra! psss


Mm precis, så kommer det se ut ;)

1 kommentarer:

Anonym sa...

undra hur det kommer gå. lägg ut bilder imorgon! :D