lördag 5 september 2009

heej!

seg uppdatering, bloggtorka, sämst! sorry, jag har haft fullt upp med skolan och sen så har jag försökt fixa praktikplats,men det är fixat nu ska praktisera på NewYorker i ett år varje måndag, eftersom det är under en lång period så är det ganska stor chans att jag kan få jobb där, det skulle faktiskt sitta fint hehe. Så jag har inte gjort så mkt annat än att plugga och gått till skolan,så kommer min vardag se ut ett bra tag till kan jag ju säga..det här är bara början! Men är tacksam att helgerna finns, då har jag tid och andas och göra lite vad jag vill. Den här helgen kommer jag bara ta det lugnt för jag känner mig helt slut i kroppen, har varit sjuk ett bra tag, och medecinen har tagit kol på mig känns det som, blir så trött av den, har sovit ganska mycket pga den. Menmen, det är skönt att jag är frisk nu iaf. vi hörs sen. puss


1 kommentarer:

Anonym sa...

jag har saknat dej:-)
mr B